A Financer score™ a saját pontrendszerünk, amely valós időben frissül és több kritérium alapján nyújt kiegyensúlyozott képet a cég minőségéről.
Árazás
Számlacsomagok széles választéka, de rejtett költségek (pl. deviza átváltási felár) csökkenthetik az átláthatóságot.
Ügyfélszolgálat
Elérhető telefonon és e-mailben, de a válaszidők változóak, és az élő chat nem minden esetben biztosított.
Feltételek és rugalmasság
Széles termékkínálat és modern digitális szolgáltatások, de a feltételek időnként bonyolultak lehetnek.
Népszerűség
A népszerűségi pontszám azt mutatja, hogy az ügyfelek hány százaléka választotta ezt a céget az elmúlt 90 napban.
Ügyfélélmény
A MobilBank alkalmazás modern és felhasználóbarát, de néhány funkció hiányzik, és időnként technikai problémák adódhatnak.





