Bankok értékelése

Hasonlítsd össze a magyarországi bankok szolgáltatásait, hiteleit és más pénzügyi termékeit. A minősítéseket a felhasználók véleményei alapján hoztuk létre.

Ajánlott cégek

Legújabb banki vélemények

Felhasználók véleményei

Legfrissebb értékelések

Vélemények szűrése Close Icon
Összes vélemény
Hitel vélemények
Hitelkártya vélemények
Vélemények a megtakarítási számlákról
Lakáshitel vélemények
Rendezés Close Icon
Legújabb
Legjobb minősítésű
A legrosszabb minősítésű
Leghasznosabb
Róbert 1 vélemény | október 31, 2024
rating_redrating_redrating_redrating_redrating_red
Előny
Nincs, nincs, nincs.
Hátrányok
-2 évente lejár a lakossági folyószámla csomag és mindig egy alapcsomagba dobnak vissza minden értesítés nélkül aminek magas a költsége. Még a bankkártyámat is megszüntették értesítés nélkül, mert az alap csomaghoz az nem jár. Ezt saját káromon tanultam meg, mert számla csomag váltáskor nem tájékoztattak erről a "trükkről". -Telefonos ügyfélszolgálat nem tud semmi kérdésre választ adni, rögtön a bank fiókba küldenek, hogy ott érdeklődjek. -Mobilapp rosszul működik, lassú, vásárlásnál a mobil appi jóváhagyás legkevesebb esetben sikerül, meg kell várni az sms igazolást. -Ügyintézőkkel sincs minden rendben, Kecskemét Dobó körúti fiókban van egy hölgy akinek a köszönés sem megy. -Tisztességtelen üzletpolitika, minden a lehúzásról szól, nem értesítenek semmi változásról ami hátrányosan érinti ügyfelet, egyedül a mobil app karbantartásról kapok üzenetet amiből van bőven.
NK
Nagy Kristof 1 vélemény | július 3, 2024
rating_redrating_redrating_redrating_redrating_red
Előny
nincs sajnos.
Hátrányok
Kedves Mindenki! Abból a célból írom ezt a bejegyzést, hogy aki olvassa, az gondosan és előrelátóan hozzon meg egy olyan fontos döntést, ami kihathat saját és szerettei jövőjére. Illetve, hogy ezzel talán egy kicsit jobb hely legyen ez a világ és Magyarország. Illetve aki banki dolgozó, vagy úgy dönt, az lássa és tudja miben vesz részt. Édesapám, aki évtizedekig kiemelt, privát banki ügyfél volt a banknál, kiváló ügyfélnek számított és életében mindig gondosan járt el. Halála nem várt eseményként, mint derült égből villámcsapás következett be, ezért sajnos teljes mértékben a banknak lettünk kiszolgáltatva a hagyatékunkkal kapcsolatosan. Édesapám nem csak vagyonát, de hiteleit is ennél a banknál vezette. Ezek a hitelek, amiket egész életében mindig időben és pontosan fizetett, mind óvadéki számlával rendelkeztek, vagyis megvolt az egyenlő fedezet a bank számára a történtekhez hasonló esetekre. Ezen felül a bank által azt a tájékoztatást kaptuk írásban a hagyaték során, hogy óvadéki összegből a követelés kielégítése meg fog történni. Ez logikus, hiszen a bank számára megvolt a lehetőség arra, hogy a szerződéseket felmondja és az óvadéki összegből a követelését kielégítse. Hagyaték, a haláleset után pár év elteltével lett átadva és azt reméltük, hogy az évtizedes jó viszony és a személyes jó kapcsolatunk az ügyintézőkkel méltányos elbírálást fog erdeményezni, ezzel is megalapozva a jövőbeli együttműködést. De sajnos itt el is kezdődött a több mint egy éves kálváriánk. A bank jelezte, hogy az ígért illetve szerződés szerinti óvadéki számlák helyett nagy összegű késedelmi kamatköveteléssel léptek fel, vagyis büntető kamatot számoltak fel arra az időszakra, amikor még a hagyaték nem volt átadva részünkre, vagyis a saját hibánkon kívül nem tudtuk fizetni a hiteleket. Ezenfelül jogosulti késedelmet eredményezett az a tény, hogy a bank saját hibájából hónapokon keresztül nem biztosította számunkra a szükséges banki kimutatásokat. Amikor hivatalos panasszal éltem, ami ilyenkor szükséges, mert e nélkül nem adtak tájékoztatást, akkor derült ki, hogy a késedelmi kamatot rosszul számították, majdnem a duplájára, mint ami valójában lett volna. Ha ezt elsőre elfogadtuk volna, az azt jelentette volna, hogy saját hibánkon kívül lettünk volna jelentősen megkárosítva, még ezen a gyalázaton felül is. Ezek után, és a beigazolódott "hiba" után sem szabadította fel a bank a fennmaradó összegeket részünkre, vagyis nem fértünk hozzá jogos örökségünkhöz. Itt nem az óvadéki számlákról beszélek, hanem a részben azon felüli összegekről. Magyarul a bank zárolta a pénzünket. Még arra sem voltak képesek jó ideig, hogy tájékoztatást adjanak arról, hogy milyen szerződések alapján büntettek meg minket. Mivel a pereskedés akár éveket vett volna igénybe, amit finanszírozni képtelenség lett volna zárolt vagyonból, ezért elfogadtuk, azt amit kínáltak, az igért gyors megoldás érdekében. De sajnos itt még nincs vége a történetnek. A bank, a saját maga által előzetesen megtett ajánlatát elutasította és így került ügyünk a békéltető testülethez. Ez szintén jó pár hónap levelezést eredményezett, majd több száz oldalnyi adat bekérése után fejezte csak be munkáját. Ezek után amit leszűrtem, hogy ha baj van, akkor egy pár dolog biztos lesz. Ez a bank kétszer-háromszor megpróbál még belerúgni abba, akinek épp segítségre lenne szüksége. Kimutatásaik, ügyfél tájékoztatásuk, kommunikációjuk kritikán aluliak, úgy járnak el, ahogy számukra az a legkedvezőbb, attól függetlenül, hogy mi van a felek által aláírt dokumentumban. Jelentős költséget fordítanak arra, hogy körbe bástyázzak és megvédjék igazukat ügyvédekkel, ahelyett, hogy mindkét fél számára tisztességes megoldást keresnének. Ezen ügyvédek mögé bújnak általában. Azok a kamatok és büntetések, amiket kiszámítanak, a szerződésben foglaltaktól teljesen eltérőek és mint a mi esetünkben is látható, akár tévesek. Továbbá amit leírnak a saját ajánlatukban, az sem vehető komolyan, mert az ajánlat elfogadása esetén is akár elutasítják előzetes javaslatukat. Válaszaik és reakcióidejük sebessége nagyon lassú, időhúzás, akár hónapokig is eltarthat és szinte minden esetben szabadságolásra hivatkoznak. Aki nem ügyvéddel vagy hivatalos panasszal fordul hozzájuk, azt teljesen levegőnek nézik és teljes mértékben ki van nekik szolgáltatva. Aki a fent leírt történetemet elolvasta, akinek fontosak a szerettei, illetve szeretne elkerülni egy ennyire borzalmas vagy hasonlóan megalázó helyzetet, az kétszer is fontolja meg döntését mielőtt választana. Nagyon remélem, hogy aki tudomást szerez arról, hogy mi folyik a privat banknál, az nem fogja rájuk bízni saját és szerettei vagyonát, vagy ha banki dolgozó, akkor keres egy jobb és tisztességesebb munkahelyet.
OC
O C 2 vélemény | május 24, 2024
rating_orangerating_orangerating_orangerating_orangerating_orange
Előny
A george app jól használható, a netbankolást szerettem. A hitelek elgurulnak. Gyorsan lehet folyószámlát megszüntetni, ha nincsenek zárolt tételeid.
Hátrányok
Rugalmatlanok, katasztrófális a panaszkezelésük (és ez nem feltétlenül a panaszkezelésen dolgozók hibájából van így, hanem az egész bank felépítése miatt), fél év mire megoldódik egy panasz kezelés, mert 30 nap múlva válaszolnak, hiába válaszolsz másnap a hülye kivéreztető válaszaikra újabb 30 nap múlva válaszolnak. Nem adják meg a kedvezményeket, amiket ők hirdetnek és még neked kell bizonygatnod, hogy ugyan nem kérted, de az neked jár. A folyószámlák siralmasok, ha nem vagy gazdag. abszolút arra játszanak, hogy túl hosszú legyen minden ügyintézés és feladd.
Balázs Kovács 1 vélemény | április 27, 2024
rating_redrating_redrating_redrating_redrating_red
Előny
Kinek mi a véleménye? Hagyatèki nyeremèny betètkönyvekről van szó. Amit a Posta elismer. Aki meg kezeli, a MBH Bank nem ismer el a mellèkelt bizonyítékok ellenère sem.
Hátrányok
Kinek mi a véleménye? Hagyatèki nyeremèny betètkönyvekről van szó. Amit a Posta elismer. Aki meg kezeli, a MBH Bank nem ismer el a mellèkelt bizonyítékok ellenère sem.
Frenky Ispán 1 vélemény | március 25, 2024
rating_redrating_redrating_redrating_redrating_red
Előny
alapjába véve nincs
Hátrányok
csak az van
Továbbiak betöltése

Was this article helpful?

Be the first one to give feedback

How can we improve this article? Your feedback is private.

A Financera használatával jelentős változást teszel.  Bővebben